18.6.11

be strong !

semalam on fb . tengok tengok notification , ade orang tag name cecep . erm . cecep terus bukak . lebih kurang macam ni ayat die "aku ade mende nak bgtau ko " . cecep pon balas n tag name die lak tanye nape . tp die ngah tak on9 . tapi tape . malam tadi cecep msg die tanye nape . die cakap nnt die inbox , die ngah setelkan something . so cecep tunggu .

tadi , cecep on9 . cecep tengok die pon ngah on9 . cecep terus je tanye die , nape ? erm . then die taep panjang panjang . YA ALLAH , ko tabahkan hati sahabatku ini . doa cecep pas bace ape kawan cecep bg ni . 

die ade masalah . erm .MASALAH . sume orang pon ade masalah an ? hahah . tu kalo orang xde ati perut . memang cakap macamtu . tp cecep tak . cecep terkejut . cecep suh die kuat . jangan down . sian at mak die . die pon ta sangke mende ni leh jadikan . 

ni untuk ko KAWAN .
* jangan down
* ko kene kuat oke ? ko kan kakak
* jangan nangis t ko migrain
* terime dengan ati yang sangat tabah
* hadapi dengan senyuman oke ?
* aku owez ade untuk ko .

p/s : weyh , aku kenal ko . aku tau ko hepi hepi , ko gelak gelak tapi banyak yang ko tanggung kan ? luar ko leh berlakon . tp dalam hati ko xleh nak sembuyikan kan ? tenang oke . aku SAYANG ko sangat ! sorry . aku tareti nak tuleh ayat bunge bunge .

ni aritu nye post . line prob tyme tu . ta sempat nak post . huu . ni baru de mase nak post .

No comments:

Post a Comment